کانال تلگرام دانلود وان
پیج اینستاگرام دانلود وان
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

چت روم چیست؟ + گفتگو زنده

چت روم چیست؟

 
گفتگوی زنده به سرعت به بخشی جدایی ناپذیر از خدمات مشتری در عصر دیجیتال تبدیل شده است.


وقتی مشتری یا بازدید کننده وب سایت س ،ال ، شکایتی دارد یا به کمک دیگری نیاز دارد ، انتظار دارد از طریق گپ زنده به مارک شما برسد.

علاوه بر تجربه مشتری بهتر ، گفتگوی زنده برای تیم پشتیبانی شما نیز م moreثرتر است. ارائه دهندگان خدمات نمی توانند همزمان بیش از یک تماس تلفنی ارسال کنند ، اما می توانند همزمان چندین تماس گپ زنده را انجام دهند.

 
به طور کلی ، گفتگوی زنده سریع ، کارآمد و مقرون به صرفه تر از هر نوع ارتباط دیگر با مشتری است. از نظر ترجیحات کاربر ، رتبه بالاتری نسبت به تلفن ، ایمیل و رسانه های اجتماعی دارد. هر وب سایت باید چت زنده داشته باشد. با این حساب ، ده ها راه حل مختلف برای گفتگوی زنده در بازار امروز وجود دارد. کدام یک برای شما و وب سایت شما بهترین است؟ در زیر برای تجزیه و تحلیل عمیق من ادامه دهید. 7 گزینه برتر نرم افزار چت زنده ارزیابی شود من این فاکتورها را با جزئیات بیشتری تجزیه می کنم تا درک بهتری از آنچه باید جستجو کنید ، داشته باشید.
 

گفتگو زنده

 

تیم پشتیبانی شما چقدر بزرگ است؟ بین تجارت با 5 ، 50 و 500 نماینده تفاوت زیادی وجود دارد. اکثر برنامه ها محدودیت هایی در رابطه با میزان دسترسی نمایندگان پشتیبانی به نرم افزار دارند. سایر برنامه ها حداقل نیاز به صندلی دارند همچنین برای شما مهم است که با رشد شرکت به جاده نگاه کنید. آیا افزودن عوامل جدید به برنامه مقیاس خود آسان است؟ مطمئن شوید که در طرحی قفل نشده اید که مقیاس پذیری شما را محدود می کند.
 
 
تعداد موارد استفاده چرا دقیقاً در بازار نرم افزار چت زنده هستید؟ البته گزینه های کلی زیادی وجود دارد. اما برخی از نرم افزارها برای پاسخگویی به نیازها و اهداف خاص طراحی شده اند. به عنوان مثال ، نرم افزار چت زنده برای احراز صلاحیت مشتری بالقوه ، نرم افزار گپ زنده برای جلب مشاغل مشتری و نرم افزار چت زنده برای پشتیبانی مشتری وجود دارد. اینها فقط چند نمونه از موارد زیادی است که باید مورد توجه قرار گیرند. اگر مشتریانی دارید که از طریق کانالهای مختلف به برند شما متصل می شوند ، می خواهید مطمئن شوید که این نرم افزار به طور یکپارچه با این سیستم های شخص ثالث ادغام می شود. به عنوان مثال ، شما به طور بالقوه می توانید تماس های وب سایت خود و تماس های Facebook Messenger را در داخل مدیریت کنید همان نرم افزار چت زنده نمایندگان خدمات شما می توانند به جای تغییر صفحه نمایش و مجبور شدن به استفاده از سیستم عامل های مختلف ، از همه یک داشبورد استفاده کنند.
 
 

نقش باران چت در چت روم فارسی

 
اتوماسیون اتوماسیون شاید مهمترین و مطلوب ترین ویژگی نرم افزار چت زنده باشد. درخواست های خدمات به طور چشمگیری سرعت می بخشد و یک روش مقرون به صرفه برای ارائه کمک 24/7/365 است. بات بت ها استراحت ناهار یا روزهای بیمار را انجام نمی دهند. آنها شب ها ، آخر هفته و تعطیلات کار می کنند. بنابراین ، اگر بازدید کننده وب سایت در ساعت 2:00 بامداد شنبه س questionالی داشته باشد ، به طور بالقوه می توان با یک ربات سلف سرویس آن را برطرف کرد. برای شرکت های دارای چندین بخش ، چت بات ها و نرم افزار چت زنده می توانند پیام ها را به طور خودکار به سمت راست هدایت کنند نماینده. س Quesالات مربوط به بازده مستقیماً به نماینده تیم پشتیبانی ارسال می شود ، در حالی که س questionsال در مورد محصولات جدید به نماینده فروش ارسال می شود ویژگی های اضافی و پاداش علاوه بر ابزار اصلی نرم افزار برای چت زنده ، هر نرم افزار ویژگی های اضافی با برنامه های مختلف را ارائه می دهد. همه آنها تجارت مختل کننده ای نیستند ، اما اگر از این پیشنهادات استفاده کنید مفید است. منظور من از ویژگی هایی مانند ادغام CRM ، سابقه گپ ، اسباب بازی های سفارشی ، نظارت مدیر ، ویژگی های میز راهنما ، انطباق با HIPAA ، ادغام با تقویم ها ، زمانبندی جلسات ، و غیره. انواع مختلف نرم افزار چت زنده در اصل ، نرم افزار چت زنده اساساً یک پیام وب سایت در زمان واقعی بین بازدید کننده و نماینده مارک از چت باکس در گوشه صفحه است. اما در این طبقه بندی گسترده ، گفتگوی زنده را می توان به سه دسته اصلی تقسیم کرد: ربات های چت از فناوری AI و اتوماسیون برای حل مشکلات استفاده می کنند. در بسیاری از موارد ، اگر چت ربات ها را به وب سایت خود اضافه کنید ، می توان از سوالات مشتری بدون هیچ گونه تعامل انسانی حل و فصل کرد. همچنین معمولاً معمولاً برای سایت ها استفاده از چت ربات ها در ابتدا قبل از هدایت مکالمه به نماینده پشتیبانی است. چت بات ها می توانند به بازدید کننده واجد شرایط شوند و درنهایت راه حل سریعتر پرس و جو را بدست آورند. چت بات ها معمولاً به صورت استاندارد و با برنامه های اساسی نرم افزار گپ زنده در دسترس نیستند. آنها معمولاً به صورت مکمل در دسترس هستند. اجازه ندهید که قیمت بات های چت شما را از عدم استفاده از آنها بترساند. در دراز مدت ، استفاده از ربات بسیار ارزان تر از پرداخت هزینه نیروی انسانی است.
 
 
 
 
چت زنده برای فروش بسیاری از راه حل های چت زنده عالی ویژه فروش وجود دارد. این نوع نرم افزار چت زنده شامل ابزارهای مدیریت ارتباط داخلی (یا یکپارچه سازی CRM که قبلاً از آن استفاده می کنید) ، ویژگی های صلاحیت سرب و ابزارهای تعامل با مشتری است. بسته شدن نمایندگان فروش شما بسیار آسان تر هستند اگر از نرم افزار چت زنده طراحی شده برای فروش استفاده می کنید ، مشتری. نرم افزار پشتیبانی مشتری چت زنده م componentلفه مشترک نرم افزار راهنما است بسیاری از نرم افزارهای خدمات مشتری در بازار از ویژگی هایی مانند پشتیبانی بلیط و کار گروهی برخوردار هستند ، اما بهترین آن شامل گپ زنده است. همه نرم افزارهای گفتگوی زنده به طور خاص برای پشتیبانی مشتری طراحی نشده اند. بنابراین ، اگر این ویژگی اصلی است که به دنبال آن هستید ، حتماً راه حلی را با این ویژگی های میز راهنما و ابزارهای پشتیبانی انتخاب کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
به این پست امتیاز دهید.
بدون رای!
  • دیدگاها ، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهند شد.
  • دیدگاهای انگلیسی یا غیر مرتبط با مطلب منتشر نخواهند شد.